Kwaliteitssysteem. Onze praktijk heeft een goed werkend kwaliteitssysteem. Dit houdt kort gezegd in dat wij de effectiviteit van onze hulpverlening continu meten, evalueren en waar nodig aanpassen om de best mogelijke hulp te blijven bieden. 

Klachten. Mocht je tijdens of na een hulpverleningstraject niet tevreden zijn met onze hulp, vinden wij het prettig als je dit aan ons laat weten. Dit kan bij jouw eigen hulpverlener, maar je mag het ook aan de collega melden. Feedback ontvangen wij het liefst eerst in de praktijk zelf, zodat wij de kwaliteit van onze hulp zo hoog mogelijk houden. Samen zullen we zoeken naar een passende oplossing.

Meestal komen we hier samen wel uit. Lukt dit niet, dan kun je alsnog overwegen een klacht in te dienen via de officiële route. Hoe dit werkt voor onze praktijk, vindt u hier.

Als je de klacht niet eerst met één van ons wilt bespreken, kan je ook rechtstreeks melden via de officiële route.

Jullie gegevens worden bij ons verwerkt volgens de regels van AVG. De bijbehorende documenten kan je bij de praktijk opvragen. Je kunt hier lezen hoe de regels zijn.